středa 20. června 2012

Cottage sýr

Vždy mám období, kdy si hrozně oblíbím nějakou potravinu, kterou pak můžu jíst každý den. Jednu dobu to byl tvaroh, pak bílý jogurt, pak jsem zase každý den vypila téměř litr mléka :D ...
Nyní jsem si hrozně oblíbila sýr cottage

- Skvělý zdroj bílkovin
- Nízký obsah tuku
- Zdroj kaseinu, proto jej často jedí kulturisti (takže i já ! ;D), pro budování svalové hmoty

Kupuji si buď cottage s pažitkou, nebo normální přírodní, který si ochutím podle chuti ;)

Přidávám do něj - javorový sirup, med, mandle, lískové oříšky, mandlové máslo ;D nebo třeba mák

8 komentářů:

  1. cottage mám taky moc ráda, ale na sladko jsem ho ještě neměla, díky za tip:))

    OdpovědětVymazat
  2. cottage bych mohla jíst furt ! mě nejvíc chutná s jablkem a skořicí :)) a pak si ho přidávám do salátů, s tuňákem, nebo na opečený toast s marmeládou :P
    mimochodem, zaujal mě tvůj článek o anorexii, prošla jsem si nečím podobným (jiný druh PPP tedy bulimie) ...hranice je opravdu tenká, stále mám pocit že musím zhubnout, ale snažím se držet, jím zdravě, sportuju a váhu si udržuju :) ale je to hodně o vůli, ty chceš ještě přibírat nebo už jsi spokojená ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sice už spokojená jsem, ale ještě nějaké to kilčo nahoru se snažím dát ;) Když jsem začínala přibírat, dávala jsem si limit, že příberu jen na 47, ale když jsem té váhy dosáhla, zjistila jsem že je to prostě ještě málo :D Ale je dobrý, že vlastně hodně jím ale zato taky posiluju, takže mám ještě pevnější postavu, než jsem měla, když jsem měla o těch 10 kilo méně :D

      Vymazat
    2. a jak se smiřuješ s tím že přibíráš? upřímně řečneo já mám strach z každého kila a cm navíc, moc to řeším, ale nedokážu ten strac h překonat, jsem se sebou spokojená ale stejně mi něco (asi ana) říká že ještě chci zhubnout, že přece miluju tu kontrolu nad sebou a nad jídlem...

      Vymazat
    3. Já se s tím smiřuju dobře :) jsem ráda za každé kilčo navíc, protože se cítím líp a líp. Dřív jsem byla naprosto bez energie, dělalo mi potíže vyjít schody, pořád jsem se motala, dnes si je klidně vyběhnu :) Taky se zase lépe soustředím, už neusínám ve škole, jsem zase usměvavá. Je zajímavý, jak váha člověka dokáže ovlivnit. Dřív jsem si třeba bála dát jen malé sousto navíc, protože jsem měla obavy z nějakého přírustku hmotnosti. Ale teď jsem si uvědomila, že na to aby člověk přibral, musí sníst opravdu hodně moc jídla, pokud teda nemá extrémně zpomalený organismus hladověním a dietami. Vem si třeba, že s jídelníčkem, který jsem dávala ve svém článku - jak přibrat, přibírám tak maximálně půl kila týdně, někdy ani to ne. Já jsem anorexii propadla asi proto, že mě opustila nejlepší kamarádka, nikoho jiného jsem neměla, tak jsem měla spoustu volného času, začala jsem ho vyplňovat sportem a pozorováním svých nedostatků (které jsem tedy moc neměla, ale stejně jsem si nějaké našla). A ty chceš přibrat, nebo zhubnout, nebo jak? :) Máš podváhu?

      Vymazat
  3. Já jsem cottage sýru na chuť nepřišla. Přírodní chutná nijak a když už, tak bych zkousla ten borůvkovej ochucenej.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten borůvkovej jsem zatím viděla jen v makru, ale nechtělo se mi brát celý to plato s 12 kelímkama :D (po jednom se to tam nedá koupit) Mě chutná ten přírodní i samotný, ale jestli ti připadá bez chuti, tak ho zkus smíchat a trochou medu nebo oříšky, pak je to fakt bomba ;)

      Vymazat

Za každý komentář moc děkuji! :) Pokud neodpovím, neznamená to ignoraci, ale ''pracovní vytíženost'' :D